Därför Wasling Media

Det är svårt att driva ett företag. Du ska inte bara vara expert på det du kan, du ska dessutom vara expert på det du inte kan: ekonomi, försäljning, personalfrågor och så reklamen. Det första i listan finns det personer som kan mycket bättre än jag, men jag kan hjälpa dig med din marknadsföring.
Låt mig förklara vad jag menar.

A’ha

Din affärsidé ska inte stanna i ditt huvud. Den måste ut till dina potentiella kunder. Men hur ska de kunna veta vilken fantastiskt produkt eller tjänst du har att erbjuda? Tillsammans kan vi utveckla din grundidé till ett erbjudande som kunden kan ha nytta av.

Säg det begåvat

Erbjudandet är klart. Nu måste du måste berätta för världen att den och du finns. Tillsammans tänker vi fram hur du bäst formulerar dig. Glöm inte att alla i din säljkedja måste använda samma argumnet och ha samma bild av erbjudandet för att du ska bli trovärdig.

Blanda klokt

Varje kanal har sin publik. Fundera på vem du vill nå så tar vi tillsammans fram sätten att nå dem.

Siffror är allt

Följ upp och utvärdera. Det som investeras i marknadsföring ska komma tillbaka i försäljning eller goodwill.

Vår värld är stor

Lyft blicken. Kunder finns överallt och endast om du är digital kan du når fram till dem. Och fundera en sväng på vad det personliga mötet kostar. 3000 kr? (lön, förberedelser och transporter). Du når initialt många potentiella kunder för den summan.

Tid är pengar

Det går inte att dra benen efter sig. Har du en produkt måste den säljas. Tillsammans tar vi fram ett säljmaterial som du och dina säljare kan använda