Det finns en berättelse i allt och min uppgift är att hitta den och föra ut i de kanaler där dina målgrupper finns.

Jag vill hjälpa dig genom skapa innehåll som gör din verksamhet mer levande. Sedan 90-talet har jag arbetat med det mest inom kommunikation: journalist, webbredaktör, copywriter och marknadsförare. Tillsammans har det gett mig kunskaper om det mesta, från webb, sociala medier, tidningar, film & foto, annonser och broschyrer likväl som evenemang, seminarier och informationsmöten.

Jag har haft förmånen att få jobba inom så skilda områden som tidningar, myndigheter, reklam, kommuner, ideella föreningar och som egen företagare.

All denna erfarenhet har lärt mig vikten av att anpassa, verkligen anpassa, inenhållet till din kund och hitta den kanal som bäst gynnar din lansering. Ibland är det sociala medier ibland är det traditionell reklam eller en kombination. Det går aldrig i förväg att säga vilken kanal som är den bästa och jag får lite utslag av kommunkationsbyråer som först väljer var du ska presenteras (i regel det de själva är bäst på) och först därefter lyssnar på vad du har att erbjuda.